En kort sammanfattning av 2009


Året fick en bra start med att jag & Malin åkte upp och kollade på Hv- Färjestad i Jönköpning. Pricken över i:et var att Hv vann och Malin surade. Helt underbart! tsss


I Januari fick jag en händelserik dag med Beata, Felicia, Annie m.fl i Hestra.



Många mysiga tjejkvällar med mina favoriter.


Bodde i Göteborg en vecka med Annie. <3


En polen-resa med 93;orna i maj.


Knäppa vårdagar med annie&david


Många studenter att gå på som fick mig väldigt avis...


9e gick åt olika håll..


& de flesta grät satan, haha. <3


Vi hade en jätterolig bal, alla 93;or.


& en galet kul avslutningsfest!




Annie&Linnea festade järnet och hade grymt roliga sommarkvällar!




Jag hade en bättre säsong än vad man kan önska sig på både min ponny & min häst.




Hade en riktigt härlig Italien-resa.


3 riktigt jävla roliga dagar på Emmabodafestivalen.


Mysssssssssss till tusen i Malins husvagn.


Började gymnasiet, ny klasssss & nya människor!


Många roliga fester hela hösten, fast jag lyckas ju alltid glömma ta med mig kamera (a)


En julafton.


Ett riktigt lyckat nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0