I'm not that kind of girl who gives up just like that.


(en livrädd Linnea & en retfull kakaduva på bild)

Igår var min familj på middag hemma hos familjen Steen. Åt jättegott gjorde vi, sen gick jag och Annie bort till Sofie. Vi gick typ en kilometer i mörker och jag är grymt jävla mörkrädd. Hos Sofie fick vi träffa hennes kakaduva, vilken ser precis ut som en papegoja tycker jag hehe. Att ha den på axlen var skitläskigt i början. Den började dansa och skrika "Goddag, Goddag" hela tiden, skrattade åt mig gjorde den också. haha, tillslut kunde jag till och med tycka att den var lite söt.

När vi hade varit hos Sofie en stund kom David och hämtade oss sen stack vi till Lindås för att vara på lite myskväll hos Ebba. Åt lite hallonsorbé som ebba hade gjort riktigt bra! Tittade lite på film och vissa av oss tog en liten tupplur (a) hihi.

Idag var jag upp klockan 8 för att jobba, tänk det ni? Var klar typ vid halv tio och om en stund nu så ska mamma och jag iväg med hästarna. Min D-ponny ska bli provriden, hoppas det går bra. Han var grymt för pigg igår, hehe.

vi hörs senare pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0