nobody does it better


Oj, nu kände jag verkligen att min blogg bara handlat om fest den sista tiden. Det är INTE det ända vi gör, haha. Fast måste säga att just nu försöker jag peppa upp mig till fredag då det är rugby Åkrahäll mot VMG och fest!

Nu sitter jag med geografiböckerna framför mig. De har legat där ett tag men är inte öppnade än, men provet är ju inte förrän imorgon så det hinns ju med senare (eller imorgon). Imorgon fyller iallafall min lillebror år, hela 11 år faktiskt! Vart tog de 11 åren vägen?  Han börjar liksom klass 5 nästa gång och det känns helt fel. Det känns ju som om jag nyss gick i femte klass, hehe. Så imorgon kväll blir det iallfall lite kalasande här hemma med släkt och vänner!

Förresten har jag bestämt mig för att få lite koll på mitt liv. Jag måste ju erkänna att jag är så jävla vimsig och glömmer alltid saker och slarvar alltid bort saker och säger alltid fel saker .... osv. Men nu, nu är det slut på det! Eller jag ska försöka iallafall. Jag ska börja använda kalender och skriva ner allt jag ska komma ihåg i den. Nu gäller det bara att jag ska komma ihåg att skriva ner det och ha med sig kalendern. Jag ska be mamma hjälpa mig tror jag, hihi

Lillebror Olle & jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0