TISADG 22/3


Haaaaaaallå

Steg av bussen för sisådär 50 minuter sen. Jenny gick av hos mig och vi tog ett litet mellis tillsammans sen kom hennes mamma och hämtade henne för att dem skulle på utvecklingssamtal, vilket jag också ska idag. Jag hatar verkligen utvecklingssamtal, ett helt samtal som bara handlar om mig och mina olika sidor. Positiva som negativa. Det är det värsta jag vet när de ska sitta där och försöka analysera en. bläää! 'iofs så vet jag inte när de sa något som var särskilt negativt sist, tror nästan aldrig de har gjort det men jag hatar det iallfall. Jag vet ju redan nu precis vad de kommer att säga.

Förhoppningsvis så tar inte samtalet allt för lång tid för vi kvart i sex åker jag in till Emmaboda för att där byta bil och sticka mot Tingsryd och kolla hockey, Tingsryd-Nybro. Jag känner mig lite kluven. De i min familj och släkt som är hockeygalna håller stenhårt på Nybro men min bästa vän och de jag ska åka med är stora Taif-fan, haha. Egentligen bryr jag mig inte vilka som vinner, jag hoppas bara matchen blir kul att titta på (d.v.s mycket slagsmål, alltid spännande(a)). Ha det gött, vi hörs


Kommentarer
Postat av: sanna

vad söt du är :)

2011-02-13 @ 12:29:45
URL: http://sannalaakso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0