Tisdag

Dagens humör: glad men lätt irriterad

Dagens mående: Riktigt jävla mätt annars kalasbra :)

Dagens borde: läsa naturkunskap, göra engelska pp, städa rummet ... ska jag fortsätta?

Dagens frisyr: Morgonfrissa = allt hår i en bulle

Dagens smink: endast foundation pga lathet, hihi

Dagens klädsel: mjukis!

Dagens planer: Äta upp mitt godis och titta på desperate houswives

Dagens materiella vill ha: rätt nöjd med det jag har faktiskt :)

Dagens fundering: När fan jag ska lära mig att ta tag i saker i tid?!

Dagens beroende: sötsaker, tyvärr

Dagens tråkigaste: måste varit tyskalektionen

Dagens längtan: vår! dagen har faktiskt lockat fram lite vårkänslor

Dagens superlängtan: värme, helt klart!

Dagens tidning: jag är nog inte tillräckligt mogen för att börja läsa någon tidning än ...

Dagens låt: I wanna dance with somebody - Whitney Houston

Dagens bästa: min skritt runda med min underbara busponny ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0